WIJ ZOEKEN VERSTERKING!

Gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018; daarom zoeken wij versterking voor onze Woudenberse groep!

VVD Woudenberg Lokaal in de Samenleving! Doe JIJ mee??

Sinds de Gemeenteraadsverkiezingen 2014 is de VVD weer actief in de Woudenbergse samenleving en een vast onderdeel geworden van de lokale politiek.
De lokale fractie van de VVD heeft een leerzame en intensieve vier jaar gehad. Nu staan wij aan de start van de campagne voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018 en hebben we een - liberale - boodschap te vertellen.

De VVD Woudenberg zoekt versterking!

Welke ideeën heb jij voor Woudenberg? Heb je ervaring en/of affiniteit met een van de domeinen: Zorg, Onderwijs, Jeugd en Welzijn, Recreatie, Economie, Financiën, IT en Communicatie of Ruimtelijke Ordening? Wij willen daar graag gebruik van maken!

Spreek je ambitie uit: wil je bijdragen op de voorgrond, in de raad of als commissielid, of wil je liever bijdragen als ondersteuner? In beide gevallen bepaal je mede het lokale beleid van de VVD. Een boeiende, leerzame periode staat voor de boeg die jou veel kan bieden op zowel persoonlijk en professioneel vlak. Neem nu de kans om mee te denken en onder meer het lokale verkiezingsprogramma voor de verkiezingen van 2018 verder mede uit te werken.
Als VVD Woudenberg maken we deel uit van VVD Eemland; dit biedt kansen je netwerk uit te breiden en veel te leren. Daarnaast zijn er opleidingsprogramma’s, kadertrainingen en masterclasses, alsmede interessante regionale en landelijke bijeenkomsten waar je onderdeel van kunt uitmaken.

Lijkt het je wat? De komende periode praten we je graag bij over de mogelijkheden.
Maak je interesse kenbaar aan onderstaande personen of door te bellen of te mailen.

Hans Barelds, bestuurslid VVD Eemland: 06-15 69 73 85 of j.p.barelds@planet.nl

Marion Stempels, commissielid: 06-53 77 97 29 of marion.stempels@themateam.nl